Ισραήλ: Παράνομη είσοδος δορυφορικών δεκτών Starlink στο Ιράν για στήριξη αντικυβερνητικών διαδηλωτών σύμφωνα με Μπένετ
O πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ Ναφτάλι Μπένετ παραδέχτηκε σήμερα ότι το Ισραήλ πέρασε λαθραία στο Ιράν δέκτες δορυφορικού ίντερνετ Starlink για να βοηθήσει αντικυβερνητικούς διαδηλωτές, αν και ο Μπένετ τόνισε… Μπένετ: Το Ισραήλ π…
Το LivePress.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →