← Επιστροφή στην αρχική

Δύο 15χρονες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Δύο 15χρονες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών στη περιοχή της Νεάπολης. Μαζί με τις δύο 15χρονες βρισκόταν μία ακόμη ανή…

Το LivePress.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →